Monday, June 15, 2009

Pelbagai Kain Sulam


Saya menjual pelbagai jenis kain sulam daripada tasikmalaya, bandung.
Kain-kain sulam ini sesuai dipakai pada hari biasa mahupun untuk majlis istimewa. Juga sesuai untuk dibuat hantaran, hadiah ataupun dijadikan baju pengantin.
Kain-kain sulam ini terdiri daripada pelbagai jenis fabrik (sutera, cotton biasa, kain serat nanas dan etc).
Saya juga menjual telekung dari pelbagai jenis fabrik( sutera , cotton dan semi-sutera).


Di blog ini, saya tidak memasukkan semua warna kain, hanya contoh sahaja. Jika hendak melihat/membuat tempahan warna lain, sila hubungi saya (email:alone_virgo@yahoo.com) atau ym.

Disampng itu, saya juga mencari agent untuk menjual kain-kain ini, belian minima 3 pasang(boleh campur-campur)...
Untuk belian kain yang sama jenis melebihi 3 pasang, diskaun akan diberikan.

Semua harga kain adalah tidak termasuk dengan kos penghantaran.

Bagi yang berminat untuk melihat kain ini bukan secara online, anda boleh datang ke rumah saya di jln klang lama, pj. (contact saya dulu)...

Kain-kain baru akan diupload setiap 2minggu..

happy viewing...
-kedai-izmad -

0 comments: